بسته بندی عروسک | گواتر کنترل

بسته بندی عروسک

امروزه بسته بندی عروسک به یک تجارت پر سود تبدیل شده است. به طوریکه افراد زیادی در این حوزه به فعالیت مشغول می باشند. علاوه بر کارخانه ها و تولیدات ریز و درشتی که در جای جای دنیا برای تولید عروسک تاسیس شده اند. افراد زیادی به صورت دست ساز و در منزل اقدام به ساخت و تولید مدل های متنوع  عروسک و بسته بندی آن کرده اند.

انواع مختلف بسته بندی عروسک

برای بسته بندی عروسک انواع مختلفی جعبه و پک وجود دارد که هر کدام از آن ها متناسب با نوع، جنس و البته کاراکتر عروسک طراحی و ساخته خواهند شد. مهم ترین این پک ها عبارتند از:

  1. جعبه عروسک چندتایی: این نوع پک ها را مختص عروسک هایی خواهند ساخت که به نحوی تکمیل کننده هم دیگر می باشند و با هم در ارتباط هستند و چند عدد از آن ها را درون یک بسته بندی می دهند.‌
  2. بسته بندی های تکی: معمولا اکثر عروسک ها را به صورت تکی به معرض فروش قرار می دهند. به همین دلیل بسته ها و پک های متنوعی را برای آن تولید می کنند. این بسته ها و جعبه ها را در رنگ ها و جنس های مختلف طراحی و تولید می کنند.
  3. جعبه کادویی: اغلب افراد از این نوع کالا برای هدیه دادن به افراد مختلفی از جمله دوستان و خویشاوندان و کودکان استفاده می کنند. بنابراین این نوع کالا ها را باید در یک بسته بندی و جعبه شیک و لوکس قرارداد. برای این نوع جعبه ها از جنس ها و چاپ های زیبا و رنگارنگ بهره خواهند گرفت.
  4. بسته بندی طلق دار: این نوع بسته بندی ها کاملا شفاف و روشن می باشند. کالای درون این جعبه ها کاملا نمایان و قابل مشاهده هستند. از این محصول بیشتر برای جذب کودکان استفاده می شود. مهم ترین ویژگی و مزایای این مدل بسته بندی نشان دادن کیفیت کالای درون آن برای مشتریان می باشد.
  5. استندهای فروشگاهی: از این مدل بسته بندی برای عرضه کالای یاد شده در فروشگاه ها بهره گرفته می شود. این نوع از پک ها تا حد زیادی هزینه های بسته بندی را پایین خواهند کشید .و به صورت تکی و چندتایی تولید می شوند. مقرون به صرفه بودن این محصولات افراد را به خریدن آن ها تشویق خواهند کرد.
  6. بسته بندی های کرافت: این نوع پک برای انواع مختلفی از عروسک های کوچک و بزرگ استفاده می شود.و حس طبیعی بودن را در افراد زنده می کند. گاهی از این نوع جنس برای بسته بندی اسباب بازی هایی غیر از عروسک نیز استفاده خواهد شد.

بسته بندی عروسک

چاپ انواع مختلف بسته بندی عروسک

در بسته بندی عروسک علاوه بر جنس و مقاومت باید به طراحی زیبا در بسته بندی آن نیز توجه کرد. طراحی یک مدل خاص و بی نظیر سبب فروش بیشتر عروسک ها خواهد شد. جنسی که برای چاپ جعبه این کالا مورد استفاده قرار می گیرد. در چند نوع متنوع تولید می شوند. بهترین و ایده آل ترین نوع جنس جعبه های مخصوص این کالا، مقوای ایندر برد می باشد. این جعبه به دلیل رنگ سفیدی که برای داخل آن مورد استفاده قرار گرفته است، بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

این رنگ در بسته بندی سبب خواهد شد. تا بتوان برای چاپ بر روی آن از هر رنگی استفاده نمود و هیچ محدودیتی برای چاپ بر روی آن وجود ندارد. مقاومت و استحکام بالایی که در این بسته بندی دیده می شود باعث می شود. تا وزن بالا و سنگین محصول درون آن به چشم نیاید.مدل دیگر جنس مقوا که برای تهیه این نوع جعبه به کار برده می شود، نوع پشت طوسی است. چاپ درون این جعبه با داخل آن بسیار متفاوت می باشد. بخش خارجی آن دارای مقاومت و قابلیت چاپ پذیری بالایی است.

تفاوت انواع جنس جعبه برای بسته بندی عروسک

نوع جنس مقوایی که برای بسته بندی عروسک استفاده خواهند شد متفاوت می باشد. جعبه و بسته بندی هایی که از جنس پشت طوسی تولید می شوند معمولا ارزان قیمت می باشند. اما مدل ایندربرد به نسبت سایر اجناس دیگر از قیمت بالایی برخوردار می باشد. زیرا نوع ایندربرد از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار است و انواع چاپ بدون هیچ محدودیتی بر روی آن قابل اجرا خواهد بود و از هر نوع لوگو و هر طرحی می توان استفاده کرد. در کنار تمام این ویژگی ها بهداشتی بودن این نوع، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نکته: برای ایجاد زیبایی و جلوه بیشتر و ماندگاری طولانی تر جعبه های این کالاها می توان از خدمات بعد از چاپ مانند: یووی، سلفون براق و مات، یووی سیلندری استفاده کرد.

بسته بندی عروسک

مراحل و چگونگی سفارش جعبه برای بسته بندی عروسک

همان گونه که قبلا ذکر شد برای بسته بندی عروسک می توان از انواع مختلف و متنوع جعبه استفاده نمود. گاهی اوقات افراد در منزل خود اقدام به ساخت و تولید چنین اسباب بازی هایی خواهند کرد. کاملا روشن است که قیمت تمام شده آن ها باید اندکی ارزان تر از مدل های تولید شده در تولیدی ها و کارخانه های بزرگ باشد. از طرفی دیگر افراد برای ایجاد تنوع و جذابیت در کالای تولیدی خود، نیاز به یک سری جعبه و پک برای بسته بندی دارند. از این رو اقدام به سفارش جعبه و پک مورد نظر خود خواهند کرد.

مراحل سفارش این نوع سفارشات بسیار آسان خواهد بود. برای انجام این کار کافیست نمونه و طرح مورد نظر خود را با بیان تمام جزئیات مانند ابعاد و عرض و طول و همچنین رنگ و جنس را در اختیار شرکت های فعال در این حوزه قرار داد. تا کارشناسان و طراحان با تجربه بسته ها و جعبه هایی مطابق با نظر و سلیقه شما طراحی و تولید نمایند.

 

کلام پایانی

بسته بندی عروسک از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این نوع اسباب بازی ها جزء پرطرفدارترین و محبوب ترین اسباب بازی ها در میان کودکان و حتی افراد بزرگسال به شمار می آیند. به همین دلیل دقت و توجه در نوع بسته بندی آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. علاوه بر مقاومت و استحکامی که باید در ساختار آن ها به کار برود. زیبایی و شکیل بودنشان نیز امری مهم و حساس می باشد. شرکت گواتر کنترل با برند GCPACK آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه بسته بندی محصولات شما می باشد.

صنایع بسته بندی گواتر کنترل با دو دهه تجربه، بهترین مشاوره برای خرید دستگاه می باشد.
برای کسب اطلاع از قیمت ماشین آلات بسته بندی GCPACK با شماره ۰۹۱۲۱۱۷۳۹۰۴ تماس بگیرید.

0/5 (0 نظر)

حتما ببینید

بسته بندی روغن

نکات طلایی در بسته بندی روغن | گواتر کنترل

روغن‌ها از مواد خوراکی پرمصرف در سراسر جهان هستندو بستگی به نوع مصرف آن انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *