۸نکته مهم قبل از خرید دستگاه بسته بندی | گواتر کنترل

نکات ضروری قبل از خرید دستگاه بسته بندی


در تمامی صنایع محصول در مرحله نهایی وارد مرحله بسته بندی می شود. این مرحله از آن جهت اهمیت دارد که محافظ محصول در برابر عوامل خارجی می باشد. بسته بندی اصولی از طریق خرید دستگاه بسته بندی مناسب انجام می شود.مادراین مقاله۸ نکته مهم قبل از خرید دستگاه بسته بندی بیان می کنیم  تا قبل از خرید با پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت و کیفیت دستگاه آشنا شوید.

هر شخص یا صنعتی که بخواهد یک دستگاه بسته بندی جدید را وارد مجموعه خود کند باید نکاتی را هنگام خرید لحاظ کند. خرید خودسرانه در بیشتر مواقع موفقیت آمیز نیست چون هر دستگاهی متناسب با حجمی از سفارشات طراحی شده است و یا شیوه بسته بندی متفاوتی دارد، از این رو با توجه به قابل اهمیت بودن بخش بسته بندی و تحت تاثیر گذاشتن کالا نمی توان هر دستگاهی را وارد مجموعه کرد

بر اساس نوع محصول روش بسته بندی مشخص می شود

بسته بندی شیشه ای: در اشکال مختلف برای بسته بندی ساخته می شونداز مزایای این روش می توان توان به خنثی بودن شیشه و عدم واکنش شیمیایی با محصول اشاره کرد

بسته های پلاستیکی: پلاستیک ها موادی هستند پلیمری که به دو دسته کلی تقسیم می شوند: پترموپلاست ها و ترموست هابسته هایی مانند بسته های روغن و نوشابه و شامپو و… از نوع پترموپلاست هستند. این بسته ها با گرما و حرارت شکل و فرم داده می شوند. ترموست ها مقاوم تر و با کیفیت تر هستند، چرا که دیگر تحت تاثیر گرما تغییر شکل نمی دهند، برای بسته بندی دارو و مواد بهداشتی کاربرد دارند.

بسته های فلزی: که در برابر ضربه، حرارت، آلودگی، رطوبت، هوا و… مقاومت بسیار بالایی دارند و احتمال خراب شدن محصول در آن ها بسیار پایین می باشد

نکات ضروری قبل از خرید دستگاه بسته بندی

۸نکته مهم برای خرید دستگاه بسته بندی

به طور کلی معیارهای مهم در خرید دستگاه بسته بندی شامل سرعت بسته بندی، دقت بسته بندی، قیمت دستگاه، حجم فضای اشغالی دستگاه، مدت زمان گارانتی، خدمات دستگاه و تعداد اپراتوری لازم می باشد. که در زیر خلاصه وار هر نکته را توضیح خواهیم داد.

امکانات دستگاه

قبل از خرید انتظارات خود از دستگاه مورد نظر یادداشت کنید. دستگاه های بسته بندی در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک با قابلیت های متفاوت عرضه می شوند. نوع محصول بسته بندی هم یکی دیگر از مواردی است که در خرید تاثیر می گذارد مثلا هر محصولی از جمله مواد غذایی نیمه جامد مثل بسته بندی گوشت، مواد غذایی جامد مثل بسته بندی خشکبار، بسته بندی چایی، بسته بندی ادویه جات،بسته بندی سبزیجات، بسته بندی لوازم الکترونیک هر یک، به دستگاهی مخصوص نیاز دارند.

فضای مورد نظر دستگاه

شما لازم است ابتدا قبل از خرید دستگاه فضای مورد نیاز برای نصب و راه اندازی دستگاه را با ابعاد دستگاه مطابقت دهید. اگر دستگاه در شرایط مطلوب قرار داده شود عملکرد بهتری دارد. باید میزان فضا به قدری باشد که کارکنان در آن احساس راحتی کنند و بتوانند در یک شرایط مطلوب و ایده آل از دستگاه استفاده کنند. فضای لازم برای هوا گیری دستگاه و فضای لازم برای باز و بسته شدن دریچه ها از دیگر نکاتی است که قبل از خرید باید به آن توجه شود.

سرعت دستگاه

این پارامتر بستگی به کار شما دارد. قطعا زمانی سرعت یک دستگاه بسته بندی مهم است که حجم سفارشات شما بسیار زیاد باشد و یک دستگاه قابلیت این را داشته باشد که در مدت زمان کمی بیشترین بازدهی را داشته باشد. سرعت عمل در کار مساوی با جذب مشتریان بیشتر در صنایع مختلف است. قبل از خرید یک دستگاه تمام اتوماتیک ابتدا بررسی کنید تا ببینید آیا سیستم شما پتانسیل رشد و پیشرفت دارد و حجم کاری بالا و وارد کردن دستگاه های جدید و پر سرعت لطمه ای به تولید وارد نمی کند. در بیشتر موارد دستگاه های بسته بندی قابلیت بسته بندی ۳۰۰ بسته در دقیقه را دارند که امکان افزایش حجم سفارشات وجود دارد.

نصب دستگاه و آموزش نحوه عملکرد آن

گاها لازم است برای مجموعه یا کارگاه بسته بندی یک دستگاه بسته بندی جدید خریداری شود. عملکرد دستگاه های جدید نسبت به مدل های قدیمی قدری متفاوت تر است و کاربر باید چندین بار دستگاه را مجددا نصب کند تا به دانش لازم در خصوص عملکرد آن دست پیدا کند. بهتر است قبل از خرید دستگاه، ویژگی های آن را کاملا بشناسید و با تکنولوژی های برتر آن آشنایی داشته باشید.

خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی

تصمیم به خرید یک دستگاه بسته بندی جدید می تواند رونق کسب و کار شما را به دنبال داشته باشد. اما بهتر است خرید دستگاه بسته بندی را از یک مجموعه مطمئن و با سابقه انجام دهید تا به صورت تخصصی نحوه کار دستگاه را به شما آموزش دهند و از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار باشند.
صنایع بسته بندی گواتر کنترل با در اختیار گذاشتن لیست مشتریان و شماره تماس آن ها، برای شما این اطمینان را به وجود می آورند .

قیمت دستگاه بسته بندی

مقدار بودجه ای که برای خرید دستگاه بسته بندی در نظر گرفته اید عامل مهم و تعیین کننده در انتخاب است. هر دستگاهی با توجه به امکانات گنجانده شده اش، قیمت گذاری می شود. اگر شما به قابلیت های مختلف و پیشرفته ای نیاز دارید می توانید یک نمونه تمام اتوماتیک را استفاده کنید که نمونه های تمام استاندارد هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ کارایی در رده بالایی قرار دارند.
هم چنین جنس دستگاه و برند آآاببلابلبن عامل مهمی در قیمت گذاری می باشد اگر قطعات دستگاه از جنس استیل و با ماندگاری بالایی باشند، قیمت بالاتر و کارایی بهتری دارند.

ملاحظات ایمنی

حساسیت در نحوه عملکرد این دستگاه ها بسیار زیاد است. اگر قصد خرید یک دستگاه با ویژگی های مدرن دارید، بهتر است از قبل با نحوه نصب و عملکرد آن و اتصال قطعات و شروع به کار آن آشنا شوید. اگر به کار کرد دستگاه کاملا مسلط شوید، بازدهی بیشتری دارید.

داشتن قابلیت های جدید

  گاها ممکن است دستگاه جدید از فناوری های به روزی پشتیبانی کند. به طور مثال توانایی اتصال به شبکه داخلی یک قابلیت جدید است که امکان بسته بندی انواع محصولات را در مدت زمان کمی ممکن کند. همچنین دستگاه را از لحاظ یکپارچه بودن نرم افزار و سخت افزار بررسی کنید چون هر چه یکپارچگی بیشتری وجود داشته باشد دستگاه قابلیت و عملکرد بهتری خواهد داشت.

8نکته مهم قبل از خرید دستگاه بسته بندی

کلام آخر

در این مقاله با نکات ضروری قبل از خرید دستگاه بسته بندی آشنا شدید. اگه برای خرید دستگاه بسته بندی به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید، مهندسان ما در صنایع بسته بندی گواتر کنترل بهترین مشاور شما هستید و به آنچه میگوئند، عمل می کنند. تخصص ما را در عمل بیازمائید.

صنایع بسته بندی گواتر کنترل با دو دهه تجربه، بهترین مشاوره شما برای خرید دستگاه می باشد.
برای کسب اطلاع از قیمت ماشین آلات بسته بندی GCPACK با شماره ۰۹۱۲۱۱۷۳۹۰۴ تماس بگیرید.

1/5 (1 نظر)

حتما ببینید

بسته بندی ادویه

بسته بندی ادویه | گواتر کنترل

بسته بندی ادویه در شکل ها و جنس های مختلفی انجام می شود اما در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *